یزدفردا: همایش بزرگ دختران امروز، مادران فردا بمناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و به نقل از سمیه  مرادی مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری يزد: همایشی بمناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران در یزد تحت عنوان دختران امروز، مادران فردا در مدرسه برازنده مقدم، شنبه ۲۶مهرماه برگزار شد.

این برنامه که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مشارکت آموزش و پرورش و همکاری خوب کادر  دبیرستان دوره اول برازنده مقدم  بود، با محوریت سلامت روان و با هدف ایجاد آگاهی، تقویت حس مسئولیت پذیری و همچنین خودشناسی دختران امروز یزدی بود.

وی افزود: ما معتقدیم دختران امروز، مادران، مربیان و مسئولان سرنوشت ساز فردای جامعه هستند و نقش پررنگی در آینده کشور دارند.

در این همایش، سعی برآن شد تا دختران با برنامه های مختلفی مانند مشاوره در مباحث خودشناسی جهت ارتباط بهتر باخود و دیگران و ... ، اجرای مسابقه و طنز  آموزش ببینند.

وی ادامه داد: این برنامه همراه با بازخورد مثبتی از طرف دانش آموزان بوده و تعدادی از دانش آموزان با مشاوران ارتباط مستمر گرفتند و امیدواریم با تدوام این نوع برنامه ها، موارد آسیب بین دختران سیر نزولی پیدا کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا